Klantenservice

Hulp nodig? Neem contact met ons op via e-mail.





Klantenservice

Hulp nodig? Neem contact met ons op via e-mail.

  • Wilt u iets retourneren?
    Je hebt 60 dagen vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen om je bestelling terug te sturen (zie Algemene voorwaarden voor aankoop).

    1. Neem contact op met support@equinest.com om je retourlabel te ontvangen.
    2. Verpak het product in een geschikte doos en bevestig het retourlabel aan de doos.
    3. Verstuur het pakket naar het dichtstbijzijnde afgiftepunt. Het retourlabel is gekoppeld aan je bestelling, waardoor we automatisch je retour kunnen koppelen aan je bestelling en je betaling kunnen crediteren.

    Als er meer dan 14 dagen zijn verstreken sinds je je retour hebt verzonden, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail met het bestelnummer.
  • Een artikel ruilen?
    Stuur de items die je niet wilt behouden terug volgens de procedure onder "Iets retourneren" hierboven en plaats een nieuwe bestelling voor wat je wilt ruilen.

    Als de ruil betrekking heeft op een artikel dat onderhevig was aan een promotieprijs op het moment van aankoop, kun je je nieuwe bestelnummer en je oude bestelnummer e-mailen naar support@equinest.com om het verschil terug te krijgen.
  • Wilt u de helmmaat wijzigen?
    Als de helm een verwijderbare binnenpad heeft (zoals Samshield, KEP, KASK, OneK), is het meestal voldoende om alleen de binnenpad te vervangen en niet de helm zelf.

    Bestel de nieuwe binnenpad die je wilt proberen en retourneer de binnenpad die je bij de helm hebt ontvangen met behulp van het retourlabel. Het bedrag en de standaard verzendkosten worden gecrediteerd zodra je geretourneerde binnenpad in ons magazijn is geregistreerd.

    Wanneer je de nieuwe binnenpad ontvangt, kun je dezelfde doos gebruiken om de binnenpad die niet paste terug te sturen.
  • De dressuurzweep zat niet in het pakket.
    Heeft u een dressuurzweep samen met iets anders gekocht? Vanwege de lengte van de dressuurzweep moeten we deze meestal apart aan u leveren, wat betekent dat u in deze gevallen twee zendingen zult ontvangen. Als u een zending hebt ontvangen waar de dressuurzweep ontbreekt, maar wel op de leveringsbon staat vermeld, betekent dit dat er nog een pakket onderweg is naar u met de dressuurzweep.

  • Wilt u iets retourneren?
    Je hebt 60 dagen vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen om je bestelling terug te sturen (zie Algemene voorwaarden voor aankoop).

    1. Neem contact op met support@equinest.com om je retourlabel te ontvangen.
    2. Verpak het product in een geschikte doos en bevestig het retourlabel aan de doos.
    3. Verstuur het pakket naar het dichtstbijzijnde afgiftepunt. Het retourlabel is gekoppeld aan je bestelling, waardoor we automatisch je retour kunnen koppelen aan je bestelling en je betaling kunnen crediteren.

    Als er meer dan 14 dagen zijn verstreken sinds je je retour hebt verzonden, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail met het bestelnummer.
  • Een artikel ruilen?
    Stuur de items die je niet wilt behouden terug volgens de procedure onder "Iets retourneren" hierboven en plaats een nieuwe bestelling voor wat je wilt ruilen.

    Als de ruil betrekking heeft op een artikel dat onderhevig was aan een promotieprijs op het moment van aankoop, kun je je nieuwe bestelnummer en je oude bestelnummer e-mailen naar support@equinest.com om het verschil terug te krijgen.
  • Wilt u de helmmaat wijzigen?
    Als de helm een verwijderbare binnenpad heeft (zoals Samshield, KEP, KASK, OneK), is het meestal voldoende om alleen de binnenpad te vervangen en niet de helm zelf.

    Bestel de nieuwe binnenpad die je wilt proberen en retourneer de binnenpad die je bij de helm hebt ontvangen met behulp van het retourlabel. Het bedrag en de standaard verzendkosten worden gecrediteerd zodra je geretourneerde binnenpad in ons magazijn is geregistreerd.

    Wanneer je de nieuwe binnenpad ontvangt, kun je dezelfde doos gebruiken om de binnenpad die niet paste terug te sturen.
  • De dressuurzweep zat niet in het pakket.
    Heeft u een dressuurzweep samen met iets anders gekocht? Vanwege de lengte van de dressuurzweep moeten we deze meestal apart aan u leveren, wat betekent dat u in deze gevallen twee zendingen zult ontvangen. Als u een zending hebt ontvangen waar de dressuurzweep ontbreekt, maar wel op de leveringsbon staat vermeld, betekent dit dat er nog een pakket onderweg is naar u met de dressuurzweep.








Inloggen
Choose country
Continue to equinest.nl