Klantenservice
Heeft u hulp nodig? Neem dan contact met ons op via e-mail.
Ons toegewijde klantenserviceteam helpt u graag met al uw vragen, of het nu gaat om uw bestelling, verzending, onze producten of iets anders waar u zich over wilt informeren. We zijn gepassioneerd om u de beste ondersteuning te bieden, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen!
Op dit moment hebben we een hoger volume dan normaal, wat betekent dat de verwerkingstijden iets langer kunnen zijn dan gebruikelijk. Onze ambitie is om zo snel mogelijk te reageren, en we stellen uw geduld op prijs.
Openingstijden:
U kunt ons op elk moment per e-mail bereiken. Onze gebruikelijke responstijd is 1-2 werkdagen.
Houd rekening met de volgende feestdagen in Zweden, waarop we niet beschikbaar zijn:
18 april (Goede Vrijdag)21 april (Tweede Paasdag)
1 mei (Dag van de Arbeid)
29 mei (Hemelvaart)
6 juni (Zweedse Nationale Dag)
24 december (Kerstavond)
25 december (Eerste Kerstdag)
26 december (Tweede Kerstdag)
31 december (Oudejaarsavond)
25 december (Eerste Kerstdag)
26 december (Tweede Kerstdag)
31 december (Oudejaarsavond)
Klantenservice
Klantenservice
Heeft u hulp nodig? Neem dan contact met ons op via e-mail.
Ons toegewijde klantenserviceteam helpt u graag met al uw vragen, of het nu gaat om uw bestelling, verzending, onze producten of iets anders waar u zich over wilt informeren. We zijn gepassioneerd om u de beste ondersteuning te bieden, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen!
Op dit moment hebben we een hoger volume dan normaal, wat betekent dat de verwerkingstijden iets langer kunnen zijn dan gebruikelijk. Onze ambitie is om zo snel mogelijk te reageren, en we stellen uw geduld op prijs.
Openingstijden:
U kunt ons op elk moment per e-mail bereiken. Onze gebruikelijke responstijd is 1-2 werkdagen.
Houd rekening met de volgende feestdagen in Zweden, waarop we niet beschikbaar zijn:
18 april (Goede Vrijdag)
21 april (Tweede Paasdag)
1 mei (Dag van de Arbeid)
29 mei (Hemelvaart)
6 juni (Zweedse Nationale Dag)
24 december (Kerstavond)
25 december (Eerste Kerstdag)
26 december (Tweede Kerstdag)
31 december (Oudejaarsavond)
Hoe maak ik een retour?
U heeft 60 dagen vanaf het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen om uw bestelling te retourneren (zie de voorwaarden voor aankoop).
Als uw retourlabel ontbreekt in uw pakket, neem dan contact op met support@equinest.com.
Verpak het product in een geschikte doos en bevestig het retourlabel op de doos.
Post het pakket bij het dichtstbijzijnde punt. Het retourlabel is gekoppeld aan uw bestelling, waardoor wij uw retour automatisch kunnen matchen met uw bestelling en uw betaling kunnen crediteren.
Als er meer dan 14 dagen zijn verstreken sinds u uw retour naar ons heeft verzonden, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice en vermeld uw ordernummer.
Wat moet ik doen als ik een artikel wil ruilen?
Retourneer de artikelen die u niet wilt behouden volgens de procedure onder "Hoe maak ik een retour?" hierboven en plaats een nieuwe bestelling voor het artikel waarvoor u wilt ruilen.
Als de ruil betrekking heeft op een artikel dat tijdens de aankoop een promotionele prijs had, kunt u uw nieuwe ordernummer en uw oude ordernummer per e-mail sturen naar support@equinest.com om het prijsverschil terugbetaald te krijgen.
Wat moet ik doen als ik een claim voor een artikel moet indienen?
Bereid uw documentatie voor: Zorg ervoor dat u uw ordernummer, een bewijs van aankoop (bijv. een ontvangstbewijs of bevestigingsmail) en een duidelijke foto van de schade gereed heeft.
Neem contact op met onze klantenservice: Stuur ons een e-mail op support@equinest.com. Geef details over het probleem en voeg de vereiste documentatie bij, zoals afbeeldingen van het product en uw ontvangstbewijs/ordernummer.
Volg de volgende stappen: Na het beoordelen van uw claim zullen we instructies geven, die het retourneren van het artikel of een verdere beoordeling kunnen omvatten.
Blijf op de hoogte: U ontvangt updates over de status van uw claim, en we zullen ons best doen om deze zo snel mogelijk op te lossen.
We zijn er om te helpen en zullen samenwerken om ervoor te zorgen dat uw probleem efficiënt wordt opgelost!
Hoe maak ik een retour?
U heeft 60 dagen vanaf het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen om uw bestelling te retourneren (zie de voorwaarden voor aankoop).
Als uw retourlabel ontbreekt in uw pakket, neem dan contact op met support@equinest.com.
Verpak het product in een geschikte doos en bevestig het retourlabel op de doos.
Post het pakket bij het dichtstbijzijnde punt. Het retourlabel is gekoppeld aan uw bestelling, waardoor wij uw retour automatisch kunnen matchen met uw bestelling en uw betaling kunnen crediteren.
Als er meer dan 14 dagen zijn verstreken sinds u uw retour naar ons heeft verzonden, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice en vermeld uw ordernummer.
Wat moet ik doen als ik een artikel wil ruilen?
Retourneer de artikelen die u niet wilt behouden volgens de procedure onder "Hoe maak ik een retour?" hierboven en plaats een nieuwe bestelling voor het artikel waarvoor u wilt ruilen.
Als de ruil betrekking heeft op een artikel dat tijdens de aankoop een promotionele prijs had, kunt u uw nieuwe ordernummer en uw oude ordernummer per e-mail sturen naar support@equinest.com om het prijsverschil terugbetaald te krijgen.
Wat moet ik doen als ik een claim voor een artikel moet indienen?
Bereid uw documentatie voor: Zorg ervoor dat u uw ordernummer, een bewijs van aankoop (bijv. een ontvangstbewijs of bevestigingsmail) en een duidelijke foto van de schade gereed heeft.
Neem contact op met onze klantenservice: Stuur ons een e-mail op support@equinest.com. Geef details over het probleem en voeg de vereiste documentatie bij, zoals afbeeldingen van het product en uw ontvangstbewijs/ordernummer.
Volg de volgende stappen: Na het beoordelen van uw claim zullen we instructies geven, die het retourneren van het artikel of een verdere beoordeling kunnen omvatten.
Blijf op de hoogte: U ontvangt updates over de status van uw claim, en we zullen ons best doen om deze zo snel mogelijk op te lossen.
We zijn er om te helpen en zullen samenwerken om ervoor te zorgen dat uw probleem efficiënt wordt opgelost!